Smoczy Szpon

Forum z sesjami


#1 2008-09-03 21:51:42

MALWIN

Administrator

Zarejestrowany: 2008-09-02
Posty: 229
Punktów :   

Klasy Postaci

Jakby ktoś miał jakieś wątpliwości to tutaj opisuję klasy, ich właściwości i ulubione bronie.

Rycerz- Ogólnie rzecz biorąc główną zaletą rycerza jest to, że dość dobrze radzi sobie z ciężkim i pełnym pancerzem. Jego ulubioną bronią są kopie i miecze. Potrafi opanować podstawy magii.
Łowca Bestii- Specjalizacją tej klasy jest walka z potworami. Wykorzystuje do tego łuk, miecz i różnorakie trucizny, pułapki. Potrafi nie tylko walczyć, ale i oswajać potwory. Nie czuje się za dobrze w ciężkim i pełnym pancerzu. Potrafi opanować podstawy magii.
Najemnik- Najlepiej scharakteryzują najemnika słowa "Klient nasz pan!". Ta klasa robi to, za co lepiej płacą. Jeżeli trzeba nosi pancerz lekki, czasem ciężki, czasem szatę (aczkolwiek niezbyt lubi pancerze pełne). Ponieważ najemnik jest klasą uniwersalną spotyka się ich władających bardziej zaawansowanymi zaklęciami.
Mag- Nie dla maga zbroja. Ta profesja potrafi jedynie skutecznie walczyć w szatach. Bardzo rzadko wykorzystują oni broń, ale nadrabiają to mistrzowskimi umiejętnościami magicznymi. Cały czas zużywa energię magiczną.
Oświecony- Prosty lud różnicy między magiem a oświeconym nie dostrzega. Kiedy mag formuje moc magiczną w zaklęcia, oświecony używa po prostu zaklęć. Choć ich czary nie są tak potężne jak te od magów, ta jednostka nie używa magii.
Czarownik Wojny- Ta klasa w przeciwieństwie do magów i oświeconych dobrze czuje się w lekkim pancerzu. Ich zaklęcia kosztują ogrom many, ale są i widowiskowe, i śmiertelnie skuteczne.
Złodziej- Złodzieje lubią zarówno sztylety, kusze, łuki jak i proste zaklęcia. Ich specjalizacją jest jednak kradzież i otwieranie zamków. Wśród złodzieje jest wielu dość dobrych wojowników, ale i tak więcej staranności przykładają do zasadzki i ucieczki.
Skrytobójca- W przeciwieństwie do klasycznych wojowników ta klasa nie bawi się w ciężką i męczącą walkę. Najlepszym sposobem na uśmiercenie wroga, jest zrobienie to szybko i znienacka, albo jeszcze lepiej z daleka. Wspomagają się oni prostą magią, ale potrafią też w miarę dobrze walczyć wręcz.
Alchemik- Alchemicy uważają, że walkę najlepiej wygrać nie umiejętnościami, zaskoczeniem albo magią, lecz technologią. Przygotowują oni mikstury, które ze słabeusza mogą zrobić pakera. W miarę dobrze walczą wręcz. Ponieważ ich zawód ma ciągłą styczność z magią biegle rzucają zaklęcia.
Kapłan- Ich decydująca umiejętnością są modlitwy i medycyna. Potrafią także potężnymi egzorcyzmami walczyć z magią i duchami. Władają zaawansowaną magią i słabo walczą wręcz. Pancerz jest dla nich rzeczą całkowicie nieprzyjazną.
Mnich- Mnisi są połączeniem kapłana i Paladyna. Potrafią walczyć wręcz z dość dobrą skutecznością i lepiej niż paladyni znają magie i modlitwy. Wielu mnichów używa też łuków i kusz do walki. Często muszą wykorzystywać swoją wiedzę w praktyce.
Paladyn- Ich zadaniem jest zwalczać zło. Potrafi nauczyć się podstaw magii i mocnych podlitw. Bardzo dobrze walczy wręcz. Specjalne premie do walki z nieumarłymi.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plpegaz opony forum fishing super stars foteliki samochodowe