Forum z sesjami
Wszystko tu jest takie jak w bestiariuszu
SZKIELET
HP-100
Ataki:
-Broń posiadana przez szkielet
Specjalne zdolności:
-Nieumarły (Jednostka jest uodporniona na trucizny. Została wskrzeszona)
Opis- Jeden z najprostszych do stworzenia nieumarłych o stosunkowo sporej inteligencji. Bez kontrolującego go nekromanty jego skuteczność bardzo spada.
SZKIELET ŁUCZNIK
HP-120
Ataki:
-Strzał z łuku
-Koścista Pięść
Specjalne zdolności:
-Nieumarły (Jednostka jest uodporniona na trucizny. Została wskrzeszona)
Opis- Szkielet łucznik jest bardziej zaawansowany umysłowo niż jego kuzyn. Potrafi strzelać z łuku, jak przeciętny ludzki łucznik. Potwór bardzo lubiany przez nekromantów.
TRUPOJAD
HP-120
Ataki:
-Szpony trupiego jadu
Specjalne zdolności:
-Nieumarły (Jednostka jest uodporniona na trucizny. Została wskrzeszona)
-Smakosz (Jednotka uwielbia świeże mięso ludzkie)
Opis- Trupojady spotyka się najczęściej w miejscach takich jak nekropolie, cmentarze lub pobojowiska. Żywią się wyłącznie szczątkami najczęściej ludzkimi.
GHUL
HP-160
Ataki:
-Telekinetyczny cios
-Szpon
Specjalne zdolności:
-Nieumarły (Jednostka jest uodporniona na trucizny. Została wskrzeszona)
-Wyssanie magii (Jeżeli jednotka zaatakuje osobę władającą magią, może wyssać jej manę)
Opis- Zdaniem wielu ludzi ghul jest najgorszym wytworem nekromancji. Należy on do rodziny trupojadów, jednak za swoją ulubioną ofiarę wybiera magów. Potrafi skutecznie wyssać im manę.
ZOMBIE
HP-140
ATAKI:
-Broń posiadana przez Zombie
Specjalne zdolności:
-Nieumarły
-Nosiciel jadu
Opis- Najsilniejszą cechą bezmyślnych zombiaków jest to, że po zabiciu ofiary, ta też staje się zombie. Bardziej od cmentarzy wolą krypty i podziemia.
DUCH
HP-80
Ataki:
-Przeniknięcie sfer
Specjalne zdolności:
-Nieumarły (Jednostka jest uodporniona na trucizny. Została wskrzeszona)
-Niematerialność (Jednostka nie jest materialna, ciężko ją zranić materialnym ostrzem)
Opis- Wielu uważa ducha za leszcza. To nieprawda. Duchy potrafią ze śmiertelną skutecznością zabić, a dzięki swojej niematerialności po wielu walkach zostają nietknięte.
KOSTUCHA
HP-400
Ataki:
-Kosa
-Dotyk Śmierci
Specjalne zdolności:
-Nieumarły (Jednostka jest uodporniona na trucizny. Została wskrzeszona)
-Portale (Stworzenie może dowolnie się teleportować, pojawić w każdym mijescu)
Opis- Uosobienie śmierci. Potężne kostuchy wychodzą z magicznych portali i zabijają tych, których nienawidzą. A nienawidzą wszystkich.
PROTEKTOR
HP-260
Ataki:
-Rdzawy sztylet
-Pole ogniskujące
Specjalne zdolności:
-Pojedynek świadomości (Idstota wdziera się do umysłu ofiary i toczy tam z nią realny pojedynek)
Opis- Protektor to duch żądny zemsty. Sam wybiera swoje ofiary i ujawnia się w ich świadomościach. Zadaje jednak realne obrażenia cielesne.
Offline
Użytkownik
To lista kompletna.
Offline
Użytkownik
Proponuje wrócić do tematu. Z resztą co tu więcej dodawać?
Offline
Użytkownik
To rozmawiajcie o tym gdzie indziej. Jest chat-box, jest dział "Rozmowy" ...
Offline