MALWIN - 2008-09-14 17:09:13

http://esoks.w.interia.pl/grafiki/archon%20dark%20gora.jpg
PIROMANUS
HP-400
Ataki:
-Piekło
-Burza ognista
-Kula ognia
Specjalne zdolności:
-Odporność na ogień (Jednostka nie dostaje obrażeń od ognia)
-Portale (Potrafi pojawić się w dowolnym miejscu w dowolnym czasie)
Opis- Piromanus to potężny duch ognia, który zabić potrafi naprawdę widowiskowo. Posiada całą eskadrę magicznych zaklęć, których użyć może do masowych mordów. Zależy mu tylko na całkowitej zagładzie wszystkiego co znajduje się dookoła, więc gdy się go widzi, należy albo przystąpić do walki, albo uciekać jak najdalej.
http://www.homm5.info/h/5/img/j_academy/HeroesV_Academy_05u_Djinn_Sultan_mini.jpg
DŻIN
HP-300
Ataki:
-Miecz Dżina
-Piorun
-Magiczne pole
Specjalne zdolności:
-Niematerialność (Tę istotę ciężko zranić materialną bronią)
Opis- Okropnie niebezpieczny. Niematerialność sprawia, że dżina bardzo trudno zranić. Zna on przy tym sporo zaklęć i wyposażony jest w ogromny (materialny) miecz. Potężni magowie wykorzystują dżinów jako swoich strażników.

http://www.starcraft.strategie.pl/units/pdarkarchon_g.jpg
KULA PSYCHOKINETYCZNA
HP-100
Ataki:
-brak
Specjalne zdolności:
-Dowolne opętanie (Istota może opętać dowolnego człowieka na swoje potrzeby)
Opis- Wielu poszukiwaczy przygód ignoruje Kule Psychokinetyczną uważając ją za bezbronną. Lecz gdy potem pomordują się nawzajem nie jest im wesoło. Kula potrafi opętać dowolną istotę i wykorzystać ją do obrony.


http://www.gothic.phx.pl/gothic2/dane/potwory/kamienny_golem.jpg
GOLEM
HP-700
Ataki:
-Pięść
Specjalne zdolności:
-Odporność na magię (Stworzenie jest całkowicie odporne na magię)
Opis- Golem nie należy do szybkich potworów. Jest wprawdzie ogromnie wytrzymały, lecz jego słabe ataki i powolne ruch sprawiają, że tylko wydaje się taki niebezpieczny. Golem nigdy się nie męczy, ponieważ napędzany jest energią magiczną.

http://www.fantasyworld.pl/images/artykuly/golddragon/nazgule01.JPG
STRAŻNIK MOCY
HP-280
Ataki:
-Szabla strażnika
-Lodowy dotyk
Specjalne zdolności:
-Niewidzialność w ciemności (Całkowicie niedostrzegalny w ciemności [noc, zamknięte pomieszczenie])
Opis- Potężna magiczna istota, która przemierza świat, w celu utrudniania ludziom używania magii. Najpotężniejsi czarodzieje potrafią ich jednak wykorzystywać do swoich celów. Szybki i niebezpieczny przeciwnik. Wielu naukowców uważa, że wiele wspólnego mają z nieumarłymi, jednak nikt tego jeszcze nie potwierdził.

http://www.starcraft.strategie.pl/sc2/units/protoss/twilight_archon.gif
GENIUSZ MAGII
HP-200
Ataki:
-Unicestwienie
-Pole magiczne
-Burza
Specjalne zdolności:
-Antymagia (Stworzenie blokuje całkowicie wszystkie zaklęcia w swoim otoczeniu)
-Portale (Potrafi pojawić się w dowolnym miejscu w dowolnym czasie)
-Chwila (stworzenie po pewnym czasie znika samo)
Opis- Geniusz jest stworzeniem, które w naszym pustym świecie istnieć może tylko chwilę. Podobnie jak inne istoty magiczne są tylko samą uosobioną energią. Ze względu na opanowanie energii, która u nas jest dopiero badana geniusz potrafi unicestwiać okolicznych przeciwników.

Zal - 2008-09-14 19:01:32

STRAŻNIK MOCY Z mieczem Świetlnym ja z "Star Warsa"

Pan Kierowca - 2008-09-14 19:53:40

To chyba nie jest miecz świetlny, tylko poprostu materiał, który błyszczy. Nie wiem, nie znam się.

MALWIN - 2008-09-14 20:10:30

Żal, taka diametralna pomyłka. Nie ze STAR WARS tylko z LORD OF THE RINGS. To różnica zasadnicza.

Zal - 2008-09-15 14:55:28

Ooo wiem że to jest miecz świetlny i tyle
Może być nawet z "Koleś Git" czy nie wiem co tam jeszcze ale to jest miecz świetlny

Abdul - 2008-09-22 18:36:49

na miecz świetlny mi to nie wygląda

Zal - 2008-09-22 21:27:55

e świeci? świeci to to jest miecz świetlny

MALWIN - 2008-09-22 21:47:24

Zal, ale przecież jak na przykład DL coś jarzy, to nie znaczy, że jest jarzeniówką. Tak samo z mieczami.

Zal - 2008-09-23 15:14:02

A dobra Koniec gadki pisać tylko jak ważne

GotLink.pl